STAP 1 - Maak een account aan door in de onderste balk van de website op ‘organisatie registreren’ te klikken:
Je krijgt dan onderstaand registratieformulier te zien:
STAP 2 - Vul de gegevens van jouw organisatie en jouw eigen contactgegevens in en bedenk een wachtwoord. Klik daarna op ‘Aanmelden’. Je gebruikt het mailadres en wachtwoord voortaan om in te loggen op het dashboard van jouw organisatie.
Let op! Kies voor een mailadres waar je als beheerder ook toegang toe hebt. Je ontvangt namelijk een mail op het ingevoerde mailadres. Daarmee moet je de aanmelding van jouw organisatie nog bevestigen:
STAP 3 - Activeer de link in de mail en de registratie als organisatie is dan afgerond. Daarna kun je voortaan op doeninheumen.nl inloggen via:
a. De knop rechtsboven op de website:
b. Of via de header onderaan de website:
Als je inlogt kom je voortaan terecht op het dashboard van je organisatie. Op dit moment werkt de websitebouwer nog aan een aantal nieuwe functies in het dashboard. Hopelijk is alles voor de zomervakantie klaar.
Voorbeeld dashboard:
Klik op wachtwoord vergeten als je het kwijt bent. Je ontvangt binnen een paar minuten een mail om een nieuw wachtwoord aan te maken:
WIJZIGEN ORGANISATIEGEGEVENS
Rechtsboven staan drie stippen. Klik daarop om de informatie te wijzigen.
BEHEERDER MEERDERE ORGANISATIES
Als je beheerder bent van meerdere organisaties, dan is het belangrijk om na het inloggen eerst een organisatie te kiezen. Klik linksboven naast het logo aan welke organisatie dashboard je wil zien: