Logo Doen In Heumen

Instructie beheerder toevoegen

Stappenplan

Meld extra beheerder(s) aan

TOELICHTING - Als aanmelder van de organisatie ben je de hoofdbeheerder. Wil je dat meer mensen de organisatiegegevens kunnen beheren? Dan kun jij deze personen als (mede)beheerder van de organisatie toevoegen. Deze beheerders krijgen dezelfde beheerdersrechten.

Je kunt iemand als beheerder toevoegen die al aangemeld is op de website. Diegene kan dan gelijk inloggen als beheerder. Je kunt ook iemand die nog geen gebruikersaccount heeft toevoegen.

  1. Nieuwe beheerders die al geregistreerd stonden op de website, krijgen geen bericht maar worden automatisch medebeheerder. Wanneer zij met hun mailadres en wachtwoord inloggen op hun account, dan komen zij direct op het dashboard van de organisatie terecht.
  2. Nieuwe beheerders die nog niet geregistreerd waren, ontvangen een mail met een link die zij eerst moeten activeren om een wachtwoord aan te maken. Daarna kunnen zij als beheerder inloggen op het dashboard van de organisatie.

STAP 1 - Voeg een beheerder toe door op de tegel ‘Gebruikers’ te klikken:

Extra beheerder toevoegen

Je krijgt dan het onderstaande formulier te zien:

Formulier extra beheerder toevoegen

STAP 2 - Vul de contactgegevens van de extra beheerder in en klik op ‘Opslaan’. Zo heb je de nieuwe beheerder toegevoegd. Deze beheerder is op de organisatieomgeving zichtbaar in het tabblad ‘Gebruikers’ onder het overzicht van ‘Beheerders’:

Overzicht beheerders organisaties